Onze algemene huisregels gelden voor de Yoga, de vlaaibakworkshops en alle activiteiten in ons Spiritueel centrum. Daaronder vind je een aantal specifieke regels voor de Yoga.
Op de eigen oprit zijn een beperkt aantal parkeerplekken beschikbaar. Daarnaast kun je parkeren aan de overkant van de straat naast het kapelletje. Op de Hoogbeek mag je aan beide kanten van de weg parkeren.
Parkeer je auto op een manier zodat omwonenden geen last hebben of schade ondervinden. Dus niet voor een privé oprit of een poort. Je fiets mag je op het binnenplein zetten, naast het pand.
Binnen roken is niet toegestaan.
Je neemt op eigen risico deel aan een workshop, les of sessie bij An & Caatje. Neem geen waardevolle spullen mee en doe sieraden af.
An & Caatje kan niet aansprakelijk worden gesteld bij schade of diefstal van persoonlijke eigendommen.
Als je een aanpassing wilt tijdens de yogales of vlaaibakworkshop, zoals een extra kruk, je hebt evt. allergieën t.a.v. het lekkers bij de koffie dan horen we graag van je.
We hebben geen ruimte voor kinderopvang, verschonen van baby’s en/of speelruimte.
We zijn dol op (huis)dieren, maar ze zijn niet welkom in de keuken, yogastudio en het Spiritueel centrum van An & Caatje.
We schenken geen alcohol bij An & Caatje. Om onze workshop en yogalessen voor iedereen een prettige, veilige en leerzame ervaring te laten zijn, vragen we je vriendelijk om niet onder invloed van alcohol of drugs naar ons toe te komen. Mocht dit wel het geval zijn, dan kunnen we je de toegang weigeren.
Je kunt een cadeaubon binnen de vermelde tijd op de bon bij ons inleveren. De bon kan niet worden ingeleverd tegen cash geld.
Een cadeaubon voor een workshop of yogales kun je niet omruilen voor andere producten of diensten die we op dat momenten aanbieden. Je kunt de cadeaubon wel overgedragen aan familie of vrienden.
Klachten over de producten of diensten van An & Caatje kun je schriftelijk sturen naar:
An & Caatje
Valkenburgerweg 154
6305 EB Schin op geul
Of per e-mail naar: info@anencaatje.nl
An & Caatje bevestigt de ontvangst, en daarmee de behandeling van de klacht schriftelijk aan de indiener. Je krijgt binnen 10 werkdagen na de bevestiging van onze ontvangst een reactie.
Vanaf het moment van de ontvangststbevestiging hebben we minimaal 4 weken de tijd om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
Positieve feedback is natuurlijk altijd welkom.